Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΘΕΑΤΡΙΚΟ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ


Η   ΚΥΡΑ  ΦΡΟΣΥΝΗ
( Δυο Τούρκοι οδηγούν μπροστά στο Αλή Πασά την Κυρα- Φροσύνη με άλλα κορίτσια )

ΤΟΥΡΚΟΙ :         Πασά σου φέραμε εδώ
                           την Κυρα- Φροσύνη
                           μαζί με τις φιλενάδες της
                           να δούμε τι θα γίνει .

ΠΑΣΑΣ:             Έλα εδώ Φροσύνη μου
                          έλα εδώ κυρά μου
                          έχω δυο λόγια να σου πω
                          μέσα απ’ την καρδιά μου.

                         Είσαι γυναίκα όμορφη
                         Κι έξυπνη Φροσύνη
                         για σένα ο Αλή Πασάς
                         όλα τα πλούτη δίνει !!!

ΦΡΟΣΥΝΗ :    Τι εννοείς μ’ αυτό Πασά
                        πέστο πιο καθαρά
                        τα πλούτη τα δικά σου
                        η Φροσύνη δεν κοιτά !

ΠΑΣΑΣ :          Να ρθεις Φροσύνη μου εδώ
                        στο σπίτι μου να μείνεις
                        θα έχεις όλα τα καλά
                        αρχόντισσα θα γίνεις

ΦΡΟΣΥΝΗ :     Δε μου χρειάζονται πασά
                         τα πλούτη κι η αρχοντιά
                         οι Ελληνίδες ξέρουνε
                         να ζούνε φτωχικά !!

ΠΑΣΑΣ:        Κι άμα σε κλείσω φυλακή
                     κι άμα σε βασανίσω;
                     θα έχεις τα ίδια τα μυαλά
                     ή παίρνεις το λόγο πίσω;

ΦΡΟΣΥΝΗ :   Να κάνεις ό,τι θές πασά
                       χατήρια δε σου κάνω
                       Τουρκάλα εγώ δε γίνομαι
                       την πίστη μου δε χάνω.

ΠΑΣΑΣ :       Φύγε αμέσως από δω
                     χάσου από μπροστά μου
                     μέσα στης λίμνης τα νερά
                     θα πεταχτείς κυρά μου !!!

( Ο πασάς στρέφεται στα κορίτσια)
ΠΑΣΑΣ:      Εσείς κορίτσια όμορφα
                   Γιαννιώτικα βλαστάρια
                   ελάτε και αφήστε αυτή
                   να τηνε φαν τα ψάρια !!

ΚΟΡΙΤΣΙΑ :      Τι λες Αλή Πασά
                         Που θάρθουμε κοντά σου
                         με τη Φροσύνη πνίξε μας
                         κι ας λείπουν τα καλά σου !!

ΠΑΣΑΣ :      Πάρτε τες όλες από ΄δώ
                    και πνίξτε τες στη λίμνη
                    τα παγωμένα της νερά
                    τάφος γι΄ αυτές να γίνει !!!

ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ :  Χίλιες φορές το πνίξιμο
                       στης λίμνης τα νερά
                      παρά Τουρκάλες άπιστες
                      με δόξες και φλουριά !!!



ΤΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου